مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-04سياسي

آثار و مفاخر فرهنگی و ادبی خوزستان جمع آوری می شوند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر اینکه مفاخر فرهنگی و ادبی خوزستان باید ماندگار شوند، گفت: این امر مستلزم این است که آثار آنان به شکل مکتوب جمع آوری شوند.

- ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده بعد از ظهر امروز شنبه ضمن دیدار و گفت وگو با عبدالعلی عمرانی عربی، شاعر و پیرغلام اهل بیت (ع) تأکید کرد: آثار و مفاخر فرهنگی و ادبی خوزستان باید ماندگار شوند و این امر مستلزم این است که به شکل مکتوب جمع آوری شده تا به عنوان افتخارات این استان پابرجا بمانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: ما علاوه بر شناخت مفاخر استان خوزستان، باید تلاش کنیم تا این سرمایه های ارزشمند را نه فقط به مردم استان بلکه در سطح کشور معرفی کنیم.

وی، هدف این دیدار را گفت وگو با این پیرغلام اهل بیت (ع) و آشنایی با سروده های وی عنوان کرد و گفت: کسی که قریب به 60 - 70 سال است که در موضوع اهل بیت علیهم السلام شعر می سراید و خادمی آن بزرگواران را عهده دار بوده است که جای قدردانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بخشی از اشعار و سروده های عبدالعلی عمرانی در حاشیه این دیدار و در حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان قرائت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار و مفاخر فرهنگی و ادبی خوزستان جمع آوری می شوند

آثار و مفاخر فرهنگی و ادبی خوزستان جمع آوری می شوند