مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 14:402021-09-04سياسي

ثبات در مدیریت شهری اولویت اعضای شورای شهر رشت/ تنها منافع مردم مهم است


جلسه شورای شهر رشت برگزار و اعضا ثبات در مدیریت شهری را خواسته و اولویت شورای ششم عنوان کرده و گفتند در انتخاب شهردار تنها منافع مردم رشت مهم است.

- ، عصر شنبه جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر رشت با محوریت بررسی استعفای شهردار شهر رشت در دفتر شورا برگزار و اعضای بعد از شنیدن اظهارات و دلایل سید محمد احمدی درباره درخواست استعفای وی تصمیم گیری کردند.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به بارش شدید باران از بامداد امروز در استان گیلان و شهرستان رشت، افزود: تنها در سه ساعت 68 میلیمتر باران در شهر رشت بارید که موجب آبگرفتگی معابر در برخی خیابان ها و محله ها شد.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه در 19 نقطه شهر رشت و هشت منزل مسکونی با آبگرفتگی مواجه بودیم، گفت: چهار مورد سقوط درخت نیز رخ داد که سبب تخریب یک خودرو شد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه با هر بار بارش برخی مناطق شهر رشت دچار مشکل و آبگرفتگی می شود، ادامه داد: باید اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام شود.

رییس شورای شهر رشت به استعفای شهردار رشت نیز اشاره کرد و گفت: ما به ثبات مدیریتی در شهرداری رشت اعتقاد داریم زیرا وجود ثبات سبب می شود تا بتوانیم به اهداف خود در خدمت رسانی به شهروندان برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات در مدیریت شهری اولویت اعضای شورای شهر رشت/ تنها منافع مردم مهم است

ثبات در مدیریت شهری اولویت اعضای شورای شهر رشت/ تنها منافع مردم مهم است