مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 16:052021-09-04ورزشي

حمایت قطره چکانی در شان تیم های نفتی خوزستان نیست/ با فروش تیم ها مخالفیم


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: شان تیم های نفتی خوزستان و فوتبال دوستان این نیست که مبلغی به تیم های نفتی با رایزنی و به صورت قطره چکانی داده شود و بعد فصل تمام شود و بازهم به نقطه اول برگردیم.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: شان تیم های نفتی خوزستان و فوتبال دوستان این نیست که مبلغی به تیم های نفتی با رایزنی و به صورت قطره چکانی داده شود و بعد فصل تمام شود و بازهم به نقطه اول برگردیم.

رضا نجاتی در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان که امروز (شنبه، 13 شهریورماه) در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: در خوزستان به واسطه علاقه مندی، بسیار جوانان به فوتبال و به پشتوانه نفت، دو سه تیم لیگ برتری در خوزستان شکل گرفتند که این تیم ها نیز با حمایت های کم و زیاد تا به امروز فعالیت داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت ها در قبال ورزش، ادامه داد: قرار بر این است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی، این شرکت ها را سازماندهی کند.

ساماندهی نشدن این شرکت ها که تعدادشان در خوزستان کم نیست، باعث شده که برخی از آن ها از مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی درمورد آن، فراری باشند.

باید مشخص باشد که این شرکت ها چه مقدار اعتبار برای مسئولیت اجتماعی در نظر می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قطره چکانی در شان تیم های نفتی خوزستان نیست/ با فروش تیم ها مخالفیم

حمایت قطره چکانی در شان تیم های نفتی خوزستان نیست/ با فروش تیم ها مخالفیم