مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 00:052021-09-04اجتماعي

ساخت باغ وحش با استفاده از ضایعات فلزی در شهرضا


شهردار شهرضا با اشاره به افتتاح پروژه باغ وحش مصنوعی فلزی در شهرضا گفت: این پروژه در خاورمیانه و دنیا منحصر به فرد است و از ضایعات فلزات ساخته شده است.

- حبیب قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در به صورت آزمایشی و به صورت رایگان در اختیار خانواده ها قرار می گیرد، بیان کرد: در افق این پارک 8 اشتغالزایی مستقیم دیده شده است.

شهردار شهرضا با اشاره به افتتاح پروژه باغ وحش مصنوعی فلزی که در کشور منحصر به فرد است، عنوان کرد: این پروژه در خاورمیانه و دنیا هم وجود ندارد و از ضایعات فلزات با هدف شناخت شهروندان به ویژه دانش آموزان نسبت به جانواران و اهمیت محیط زیست ایجاد شد.

وی ادامه داد: این پروژه توسط برادران صانعی در باغ موزه شهرداری با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید و اگر به بخش خصوصی واگذار شود ایجاد اشتغال می کند.

قاسمی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به بهره برداری از آسفالت میکروسرفیسینگ بلوار امام خمینی(ره) شهرضا عنوان کرد: در دنیا 5 نوع آسفالت نو را داریم که جایگزین آسفالت سنتی قدیم شده است، ویژگی این آسفالت هم سرعت در اجرا و هم قیمت حداقلی است و این پروژه با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت باغ وحش با استفاده از ضایعات فلزی در شهرضا

ساخت باغ وحش با استفاده از ضایعات فلزی در شهرضا