مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 01:352021-09-04اجتماعي

آماده باش دفاتر زیارتی برای اربعین/ سامانه سماح پس از موافقت عراق فعال می شود


با موافقت کلی مسؤولان کشورمان با اعزام زائران به عراق در ایام اربعین، دفاتر زیارتی نیز به حالت آماده باش درآمدند تا در صورت موافقت عراق با پذیرش زائر خارجی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، وضعیت که در قالب کمیته اعزام زوار اربعین فعالیت می کنند، به حالت آماده باش در آمدند تا در صورت اعلام عراق مبنی بر پذیرش زائر خارجی، بتوانند اعزام عاشقان حسینی را نظام مند کنند.

سال های گذشته به منظور ساماندهی اعزام زائران اربعین، سامانه سماح راه اندازی شد و در هفته های اخیر هم با توجه به اینکه وضعیت اربعین از سوی مسؤولان کشورمان هم مشخص نبود، این سامانه از نامشخص بودن وضعیت اعزام اربعین 1400 خبر می داد.

اما از دیروز پس از صحبت های رییسی، سامانه سماح نیز تغییر کرد و قرار است پس از موافقت دولت عراق، برای ثبت نام از افراد واجد شرایط به منظور اعزام به عراق در ایام اربعین فعال شود.

علاوه بر این، سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای به مدیران شرکت ها و دفاتر زیارتی حج و زیارت که حدود دو سال به دلیل توقف اعزام های عتبات فعالیت نداشتند، اعلام کرده است تا آمادگی خود را برای ثبت نام در سامانه سماح به منظور اعزام زائران اربعین در صورت توافق بین ایران و عراق اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش دفاتر زیارتی برای اربعین/ سامانه سماح پس از موافقت عراق فعال می شود

آماده باش دفاتر زیارتی برای اربعین/ سامانه سماح پس از موافقت عراق فعال می شود