مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-04دانش

موسیقی شناسی قومی در دانشگاه گیلان صاحب کرسی شد


رشته «موسیقی شناسی قومی (اتنوموزیکولوژی)» در مقطع کارشناسی ارشد یکی از دانشگاه های شناخته شده کشور با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه اندازی شد.

- ، دانشگاه گیلان از مجموعه های دولتی و آموزشی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور از مهر ماه سال 1400 در رشته موسیقی شناسی قومی (اتنوموزیکلوژی) پذیرش دانشجو مقطع کارشناسی ارشد خواهد داشت.

این در حالی است که گروه اتنوموزیکولوژی دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان فعالیت هایی را در حوزه های مختلف آموزشی در این عرصه انجام داده بود.

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه گیلان و دانشگاه هیلدسهایم آلمان به منظور تاسیس مرکز مطالعات اتنوموزیکولوژی، برگزاری سمیناری با عنوان روانشناسی موسیقی با حضور راینهارد کوپینز با همکاری انجمن موسیقی ایران و دانشگاه هیلدسهایم، برگزاری سمینار مطالعات موسیقی فولکلور در دنیای امروز با حضور رییس دپارتمان موسیقی شناسی دانشگاه هالسه آلمان، برگزاری کارگاه مهارت افزایی، مبانی، رویکردها و متدهای نوین در رشته اتنوموزیکلوژی با حضور مدرسان ایرانی و آلمانی از جمله فعالیت هایی است که تاکنون در گروه اتنوموزیکلوژی دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی شناسی قومی در دانشگاه گیلان صاحب کرسی شد

موسیقی شناسی قومی در دانشگاه گیلان صاحب کرسی شد