مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-05اقتصادي

برخورد جدی با مدیران ادارات و بانک ها در ایذه صورت می گیرد


در صورت رعایت نشدن پروتکل ها بهداشتی حتماً ادارات و بانک های متخلف پلمب و به شدت با مدیر آن اداره یا بانک برخورد خواهد شد.

- ، حسن نبوتی شامگاه شنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان ایذه ضمن تقدیر و تشکر از خیران اظهار کرد: به همت خیرین 80 کپسول اکسیژن به بیمارستان شهدا اضافه شد.

وی با بیان اینکه مردم ایذه نسبت به سایر شهرستان های استان در خصوص واکسیناسیون مشتاق هستند، افزود: 40 هزار و 506 نفر در مرحله اول واکسینه شدند؛ همچنین تزریق واکسن به 21 هزار و 193 نفر در مرحله دوم انجام شد.

نبوتی با تأکید بر اینکه همچنان وضعیت شهرستان به لحاظ تعداد بستری و ابتلاء قرمز است، افزود: در حال حاضر 90 بیمار در بیمارستان بستری هستند و به طور متوسط روزانه تست 70 نفر مثبت می شود؛ همچنین 740 بیمار در خانه قرنطینه هستند.

فرماندار شهرستان ایذه، درصد رعایت پروتکل های بهداشتی را در این شهرستان پایین ارزیابی کرد و گفت: 55 درصد مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه ادارات و بانک ها موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند، تأکید کرد: در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی حتماً ادارات و بانک های متخلف پلمب و به شدت با مدیر آن اداره یا بانک برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با مدیران ادارات و بانک ها در ایذه صورت می گیرد

برخورد جدی با مدیران ادارات و بانک ها در ایذه صورت می گیرد