مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-05فرهنگي

مهلت شرکت در دومین دوره جشنواره ملی شعر دانشجویی تمدید نمی شود 


دبیرخانه دومین دوره «جشنواره ملی شعر دانشجویی» اعلام کرد که تمدید مهلت شرکت در این جشنواره که تا پایان 15 شهریور تعیین شده، امکان پذیر نیست.

- دبیرخانه دومین دوره جشنواره ملی شعر دانشجویی اعلام کرد که تمدید مهلت شرکت در این جشنواره که تا پایان 15 شهریور تعیین شده، امکان پذیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرخانه دومین دوره جشنواره ملی شعر دانشجویی با اعلام اینکه تمدید مهلت شرکت در این جشنواره مقدور نیست، از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور دعوت کرد که تا پایان روز 15 شهریورماه، آثار خود را به صورت اینترنتی به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

در این جشنواره که در دومین دوره خود، در قالب های کلاسیک، نیمایی، سپید و آزاد، ترانه، طنز، شعر ترجمه و پژوهش شعر برگزار می شود، دانشجویان مقطع های مختلف تحصیلی برای به دست آوردن تندیس رودکی رقابت می کنند.

علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در جشنواره که کلیه مراحل آن به صورت الکترونیکی انجام می شود، به سامانه ی اینترنتی رویتاب می توانند مراجعه کنند: http://roytab.

ir https://roytab.

ir/ShereDaneshjoei تنها شرط های شرکت در این جشنواره سالیانه که به همت اداره کل امور راهبری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با مشارکت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار می شود، دانشجو بودن صاحب آثار و نیز حایز رتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در دومین دوره جشنواره ملی شعر دانشجویی تمدید نمی شود 

مهلت شرکت در دومین دوره جشنواره ملی شعر دانشجویی تمدید نمی شود