مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-05سياسي

انقلاب اسلامی انقلاب خدمت به مردم است


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب خدمت به مردم است گفت: اساس کار بسیج خدمت به محرومان است و این روحیه در کمیته امداد دیده می شود.

- به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین رستمعلی رفیعی آتانی شب گذشته در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی انقلاب خدمت به مردم است چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب خدمت به مردم عطیه الهی است.

وی ادامه داد: اساس کار بسیج نیز خدمت به محرومان و نیازمندان است و ما می توانیم این روحیه را در ابعاد مختلف در کمیته امداد امام خمینی (ره) ببینیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: روحیه بسیجی نیز راه را از ائمه اطهار (ع) الگو گرفته است چراکه ائمه اطهار در سیره علمی و عملی خود انفاق و دستگیری از دیگران را با جدیت پیگیری کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه وقتی پیکر مطهر حضرت اباعبدا… الحسین (ع) را می خواستند به خواک بسپارند، در میان زخم های ایشان، یک زخم کهنه بود، امام سجاد (ع) در این خصوص فرمودند این زخم مربوط به حمل شبانه آذوقه برای محرومان است.

رفیعی آتانی افزود: امروز شما در کمیته امداد امام خمینی (ره) در همان مسیر خدمت به محرومان گام برمی دارید بنابراین باید قدر و منزلت این گام ها، حرکت ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی انقلاب خدمت به مردم است

انقلاب اسلامی انقلاب خدمت به مردم است