مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-05اجتماعي

عدم رعایت پروتکل ها خیانت به آموزش نسل آینده است


معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: سیاست آموزش و پرورش برگزاری حضوری کلاس های درس به ویژه برای نوآموزان و پایه های اول و دوم ابتدایی است.

- ، در خصوص تعداد کلاس اولی ها در سال تحصیلی 1401-1400 اظهار داشت: طبق اطلاعات ما تعداد کلاس اولی ها نسبت به سال گذشته 10 هزار نفر افزایش داشته، سال گذشته 80 هزار و امسال 90 هزار دانش آموز بدو ورود داریم که به این تعداد حدود دو هزار دانش آموز اتباع نیز اضافه می شود که رقمی حدود 92 هزار نفر خواهد شد.

وی در خصوص ثبت نام دانش آموزان اتباع در مدارس تصریح کرد: هر چقدر فضا داشته باشیم و بتوانیم دانش آموز پذیرش کنیم این افراد را نیز ثبت نام می کنیم و تلاش می کنیم اتباع به صورت پخش در کلاس ها ثبت نام شوند، البته در بعضی مناطق طبعاً میزان حضور اتباع بیشتر است که در این مناطق نیز تلاش بر پخش کردن این افراد در مدارس و کلاس ها داریم.

افزایش 10 هزار نفری نوآموزان و چالش فضای آموزشی معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در پاسخ به اینکه افزایش 10 هزار نفری نوآموزان مشکلی برای فضای آموزشی به وجود می آورد، ابراز داشت: به هر حال آموزش ابتدایی و باید همه متقاضیان در مدارس ثبت نام شوند و یکی از شاخص های مهم این است که پوشش صد درصدی در پایه اول داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت پروتکل ها خیانت به آموزش نسل آینده است

عدم رعایت پروتکل ها خیانت به آموزش نسل آینده است