مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-05سياسي

آزادسازی رودخانه در 3 روستای استان یزد در دستور کار است


آزادسازی رودخانه یکی از اقدامات مهم در مهار سیلاب است بر این اساس این مهم در سه روستای استان در دستور کار قرار گرفته است.

- ، مهدی جوادیان زاده در ششمین جلسه کارگروه آزادسازی سراسری تصرفات رودخانه ها با بیان اینکه آزادسازی رودخانه ها کار بسیار پیچیده و سختی است، بر همکاری تنگاتنگ بین بخشی با آب منطقه ای تاکید کرد.

وی افزود: آزادسازی سراسری رودخانه ها از سال 98 با رفع تصرفات رودخانه ده بالا آغاز شده و در مرحله بعد در بهمن ماه سال گذشته با رفع تصرفات رودخانه های منشاد و طزرجان ادامه یافت و در حال حاضر روستاهای بنادک سادات، هنزا و سانیج در دستور کار قرار دارد جوادیان زاده با اشاره به همکاری ستاد حفظ حقوق بیت المال و ارائه راهکارهای خوب این ستاد بیان کرد: با ایجاد طرح سراسری آزادسازی رودخانه ها و همکاری این ستاد و واگذاری به مشاوران ذیصلاح، هم از تبعیض بین مردم و هم از هزینه های سنگین جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل آب منطقه ای یزد، اجرای این طرح را به منظور رفع تصرفات اراضی بستر و حریم رودخانه ها و بازگشایی مجرای عبور سیلاب، بسیار مهم و ضروری خواند و گفت: با جمع آوری اطلاعات، شناسایی مواردی که کمترین حاشیه و چالش را با مردم ایجاد می کند در اولویت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی رودخانه در 3 روستای استان یزد در دستور کار است

آزادسازی رودخانه در 3 روستای استان یزد در دستور کار است