مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-05فرهنگي

سریال محرمی که تلاش شد از کلیشه ها دور باشد/ بازی با حال کرونایی


سامرند معروفی بازیگر سریال «در کنار پروانه ها» با اشاره به حضورش در این سریال از ویژگی های آن و اینکه تلاش شده است از کلیشه ها به دور باشد سخن گفت.

- سامرند معروفی بازیگر سریال در کنار پروانه ها با اشاره به حضورش در این سریال از ویژگی های آن و اینکه تلاش شده است از کلیشه ها به دور باشد سخن گفت.

سامرند معروفی که این شب ها با سریال در کنار پروانه ها در شبکه دو به ایفای نقش می پردازد درباره حضورش در این سریال محرمی به خبرنگار مهر بیان کرد: تمام تلاش گروه سریال در کنار پروانه ها اعم از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان که اجزای مهم سازنده یک اثر تلویزیونی هستند این بوده که رضایت مخاطب را به دست بیاورد.

وی با اشاره به برخی از کارهای کلیشه ای در فضای مناسبتی محرم عنوان کرد: در این سریال تلاش ها بر این بود که از کلیشه ها دوری شود و اثر، نگاه خاص خود را داشته باشد نه اینکه مخاطب را پس بزند.

بازیگر نقش اصلی سریال در کنار پروانه ها با اشاره به نقش خود نیز توضیح داد: رهی جوانی است که برای یکی از اعضای خانواده اش اتفاق ناخواسته و ناگواری پیش می آید و همانطور که می بینیم خواهر و دامادشان به زندان می افتند و او به هر دری می زند که بتواند آنها را نجات بدهد و طی این تلاش ها موانع و رخدادهایی برایش به وجود می آید که در نهایت به تحولی بزرگ در زندگی او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال محرمی که تلاش شد از کلیشه ها دور باشد/ بازی با حال کرونایی

سریال محرمی که تلاش شد از کلیشه ها دور باشد/ بازی با حال کرونایی