مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-05سياسي

استقبال از کتابخانه های سیار 6 برابر مکان ثابت است


رییس اداره کتابخانه های عمومی جهرم استقبال از کتاب در کتابخانه سیار 6 برابر کتابخانه ثابت است و باید برای توسعه آن تلاش کرد.

- ایسنا/فارس رییس اداره کتابخانه های عمومی جهرم استقبال از کتاب در کتابخانه سیار 6 برابر کتابخانه ثابت است و باید برای توسعه آن تلاش کرد.

مجتبی امیرزاده با بیان اینکه راه اندازی کتابخانه سیار جهرم در گرو همت خیرین و فرهنگ دوستان است، گفت: با توجه به استقبال شش برابری از هر جلد کتاب در کتابخانه های سیّار نسبت به کتابخانه های مستقر، امیدواریم این مهم انجام پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی جهرم، او افزود: انجمن خیرین کتابخانه ساز استان، در نظر دارد هشتاد درصد از هزینه 500 میلیونی راه اندازی 4 باب کتابخانه سیار در استان را پرداخت کند، به این شرط که حداکثر 20 شهریور 100 میلیون سهم شهرستان را پرداخت کنیم، در غیر این صورت شهرستان دیگری جایگزین می شود.

امیرزاده اظهار کرد: از مزایای ایجاد کتابخانه سیار در جهرم به محرومیت زدایی فرهنگی از روستاها متعدد شهرستان و مناطق عشایری، ارتقای ملموس سرانه مطالعه در جامعه هدف یعنی مناطق آسیب پذیر شهری، روستاها و عشایر شهرستان می توان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از کتابخانه های سیار 6 برابر مکان ثابت است

استقبال از کتابخانه های سیار 6 برابر مکان ثابت است