مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-05اقتصادي

خبرهای خوب برای رانندگان تاکسی/جزییات انواع وام و تسهیلات برای تاکسیرانان


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران توضیحاتی درباره روند واکسیناسیون رانندگان تاکسی، اختصاص وام به تاکسیرانان، فرسودگی و نوسازی تاکسی ها ارائه داد.

- خبرگزاری فارس گروه شهری: ده ها سال پیش هنگامی که زندگی شهرنشینی با سرعت در حال گسترش بود، فقدان نظام حمل و نقل درون شهری احساس شد و آن زمان کالسکه ها تنها تکیه گاه مردم برای جابجایی در سطح شهرهای نه چندان بزرگ بودند.

رشد سریع شهر و افزایش ناگهانی تعداد اتومبیل ها، کنترل خیابان ها را مشکل کرد و برای شهرداری و بلدیه ها کاملا مشخص بود که هدایت اتومبیل ها جهت رفت وآمد در شهر را باید به مأموران خاصی بسپارد.

 پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیست و هشتم خرداد 59 با هدف تمرکز، کنترل و نظارت بر حُسن اجرای خدمت رسانی، طی لایحه ای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، تحت پوشش شهرداری تهران با تصویب شورای انقلاب شروع به فعالیت کرد.

همچنین آیین نامه اجرایی توسط هیات وزیران تهیه و پس از تصویب به وزارت کشور ابلاغ شد تا اداره امور تاکسیرانی در شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت را به سازمانهای مستقلی به نام سازمان تاکسیرانی محول کند.

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران یکی از سازمان های وابسته به کرونا برنامه های سازمان تاکسیرانی هم بیشتر شده و تاکسیرانان هم قربانی این ویروس من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب برای رانندگان تاکسی/جزییات انواع وام و تسهیلات برای تاکسیرانان

خبرهای خوب برای رانندگان تاکسی/جزییات انواع وام و تسهیلات برای تاکسیرانان