مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-05ورزشي

مساعدت مالی شورای شیراز به موزه دفاع مقدس فارس


عضو و رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز داشتن یک موزه فاخر را برای این کلانشهر ضروری دانست و از مساعدت شورا در طرح توسعه و تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس عضو و رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز داشتن یک موزه فاخر را برای این کلانشهر ضروری دانست و از مساعدت شورا در طرح توسعه و تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس فارس خبر داد.

علی اکبر سلطانی با اشاره به برگزاری منظم جلسات کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز، به تشریح مهمترین فعالیت ها و طرح های بررسی شده در این کمیسیون پرداخت و گفت: به منظور تشکیل کمیته و کارگروه های تخصصی، پیرامون تشکیل کمیته بانوان و خانواده بحث و گفتگو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، او با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند و نقش پررنگ بانوان در مشارکت های مردمی، تصریح کرد: کمیته تخصصی بانوان و خانواده ذیل کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز تشکیل خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر شیراز مسئولیت کمیته بانوان و خانواده بر عهده افسانه خواست خدایی، از دیگر اعضای این شورا خواهد بود.

او همچنین با اشاره به حمایت از فعالیت های فرهنگی در شهر شیراز، اظهار کرد: همکاری لازم در برنامه فصل شیدایی بسیج هنرمندان استان فارس و کنگره جهانی ادب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت مالی شورای شیراز به موزه دفاع مقدس فارس

مساعدت مالی شورای شیراز به موزه دفاع مقدس فارس