مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-05سياسي

اساس کار بسیج خدمت به محرومان است


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب خدمت به مردم است گفت: اساس کار بسیج خدمت به محرومان است و این روحیه در کمیته امداد نیز دیده می شود.

- ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب خدمت به مردم است گفت: اساس کار بسیج خدمت به محرومان است و این روحیه در کمیته امداد نیز دیده می شود.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی شب گذشته 13 شهریور در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی انقلاب خدمت به مردم است و اساس کار بسیج نیز خدمت به محرومان و نیازمندان است و ما می توانیم این روحیه را در ابعاد مختلف در کمیته امداد ببینیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: روحیه بسیجی نیز این راه را از ائمه اطهار (ع) الگو گرفته است چراکه ائمه اطهار در سیره علمی و عملی خود انفاق و دستگیری از دیگران را با جدیت پیگیری کرده اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، وی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه وقتی پیکر مطهر حضرت اباعبدا… الحسین (ع) را می خواستند به خاک بسپارند، در میان زخم های ایشان، یک زخم کهنه بود، امام سجاد (ع) در این خصوص فرمودند این زخم مربوط به حمل شبانه آذوقه برای محرومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس کار بسیج خدمت به محرومان است

اساس کار بسیج خدمت به محرومان است