مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-05سياسي

اوج گرفتن نهضت خدمت رسانی در مساجد فارس


مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس در خصوص ادامه ارائه خدمت به مردم گفت: نهضت خدمت رسانی به مردم در مساجد فارس با عنوان «مهرواره اوج» در حال اجراست.

- شیراز – مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس در خصوص ادامه ارائه خدمت به مردم گفت: نهضت خدمت رسانی به مردم در مساجد فارس با عنوان مهرواره اوج در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: کادر درمان همواره با کمک اصحاب مسجد و هیأت مذهبی در خدمت مردم بوده اند و اکنون امامان مساجد سراسر استان فارس می بایست همگام با مبلغین در سطح کشور با عزمی راسخ و اراده ای استوار از تمام ظرفیت های مساجد و محله خود برای حل مسائل و مشکلات اهالی محله خویش و اوج گرفتن نهضت خدمت رسانی در مساجد استفاده کنند.

حجت الاسلام مهرابی یادآور شد: جلسات استانی با حضور معاونین، مدیران شهرستان ها برگزار شد، همچنین جلسه ای ویژه برای مناطق تلفیقی با هدف عملیاتی کردن این طرح با همت ائمه جماعات، امامان محله و روستا به منظور بالا بردن نهضت خدمت رسانی و مواسات از اول شهریور ماه جاری در این استان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس بیان داشت: از آغاز این طرح تا کنون تعداد 518 نفر از ائمه جماعات استان فارس در مرحله اول ثبت نام کرده اند که در ادامه با ارزیابی هایی و سنجش های که انجام شده امید است تعداد بیشتری از این عزیزان در طرح ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج گرفتن نهضت خدمت رسانی در مساجد فارس

اوج گرفتن نهضت خدمت رسانی در مساجد فارس