مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-05دانش

آغاز واکسیناسیون خانواده کارکنان شهرداری/ جزییات واکسیناسیون در بوستان گفتگو


مدیرعامل شرکت شهر سالم از آغاز واکسیناسیون خانواده کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: در بوستان گفتگو بزودی در دو شیفت با ظرفیت روزانه 14 تا 15 هزار نفر امکان واکسیناسیون عمومی وجود دارد.

- حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره روند واکسیناسیون و اقدامات انجام گرفته توسط طی روزهای آینده بوستان گفت وگو جهت انجام واکسیناسیون عمومی آماده خواهد شد و در دو شیفت با ظرفیت روزانه 14 تا 15 هزار نفر انجام واکسیناسیون صورت می گیرد.

وی گفت: این اقدام با حمایت تیم های داوطلب و دانشگاه های علوم پزشکی به ویژه علوم پزشکی تهران انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرسالم تهران با اشاره به اینکه از امروز نیز واکسیناسیون خانواده پرسنل کارکنان شهرداری تهران آغاز شده است، گفت: البته لیست خانواده ها تکمیل نشده و تا این قضیه از سوی معاونت منابع انسانی محقق شود زمان بر است.

چوبینه بیان داشت: اگر کارکنان شهرداری تهران را 700 هزار نفر در نظر گیریم و میانگین اعضای خانواده برای هر نیرو سه نفر باشد پیش بینی می کنیم حدود 250 هزار نفر واکسن در این زمینه نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه واکسیناسیون رانندگان اتوبوس و تاکسی و راهبران مترو نیز به خوبی در حال انجام است گفت: اقدامات لازم توسط شهرداری تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون خانواده کارکنان شهرداری/ جزییات واکسیناسیون در بوستان گفتگو

آغاز واکسیناسیون خانواده کارکنان شهرداری/ جزییات واکسیناسیون در بوستان گفتگو