مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-05سياسي

زاکانی: می خواهیم نوکری مردم را انجام دهیم/ تهران الگوی جهان اسلام می شود


شهردار جدید تهران با اشاره به اینکه مفتخریم انقلابی و پیرو امام و شهدا هستیم، گفت: می خواهیم در سایه رهبری نوکری مردم را انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار جدید تهران در صحن امروز شورای شهر حضور یافت و درباره برنامه های خود به اعضای شورای ششم توضیحاتی ارائه داد.

زاکانی اظهار داشت:امیدوارم همه ملت های جهان از پاندمی کرونا عبور کنند و زندگی در شرایط طبیعی ایجاد شود.

شهردار تهران ضمن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی گفت: از اعضای شورای ششم که به بنده اعتماد کردند تشکر می کنم و از علیرضا جاوید هم که حدود 4 هفته مسؤولیت شهرداری را بر عهده گرفت و با آرامش و با توجه به مصالح شهر برنامه ها سپری شد، قدردانی می کنم.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که بیان داشتند زینت ما باشید و مایه سرافکندگی نباشید گفت: ان شاءالله همه در سایه ولایت الهی این مسیر را دنبال کنیم.

زاکانی گفت: ما در شهرداری به عنوان بخش کوچکی از همه خادمین شهرداری که بیش از 90 هزار نفر هستند، تعهد ویژه نسبت به شهروندان خواهیم داشت.

شهردار تهران گفت: شهرداری 90 هزار نفر نیرو بزرگ شهرداری می دانیم، گفت: مفتخریم که انقلابی و پیرو امام و شهدا هستیم و در سایه حضور رهبری می خواهیم نوکری مردم را بکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: می خواهیم نوکری مردم را انجام دهیم/ تهران الگوی جهان اسلام می شود

زاکانی: می خواهیم نوکری مردم را انجام دهیم/ تهران الگوی جهان اسلام می شود