مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-05بين الملل

رایزنی الکاظمی و رییس پارلمان اردن برای تقویت همکاری دو جانبه


نخست وزیر عراق و رییس پارلمان اردن در دیداری که در بغداد با یکدیگر داشتند، درباره راه های تقویت همکاری ها میان دو کشور گفتگو کرده و برخی مسایل مهم مشترک را بررسی کردند.

- نخست وزیر عراق و رییس پارلمان اردن در دیداری که در بغداد با یکدیگر داشتند، درباره راه های تقویت همکاری ها میان دو کشور گفتگو کرده و برخی مسایل مهم مشترک را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری پترا ی اردن، عبدالمنعم العودات، رییس پارلمان اردن با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در دفترش در بغداد دیدار کرد.

العودات در این دیدار گام هایی که دولت عراق در راستای اجرای سیاست گفتکو و آرامش جهت تضمین ثبات منطقه برمی دارد و نیز نقش عراق در مبارزه با تروریسم در منطقه را ستود.

همچنین رییس پارلمان اردن تاکید کرد: عراق باید از تجارب مرحله قبلی که نشان داد بهبود اوضاع در گروی اتحاد گروه های مختلف برای یک هدف کلی یعنی امنیت و ثبات عراق، اتحاد مردم و تمامیت ارضی آن و دخالت نکردن در امور داخلی اش است، استفاده کند.

الکاظمی نیز در این دیدار بر عمق روابط دوجانبه عراق و اردن که به تازگی به سطح عالی از همکاری ها رسیده، تاکید کرد و گفت: تقویت روابط میان بغداد و امان، در کنار تحقق مشارکت های استراتژیک و اقتصادی، تاثیر مثبتی بر ثبات منطقه می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی الکاظمی و رییس پارلمان اردن برای تقویت همکاری دو جانبه

رایزنی الکاظمی و رییس پارلمان اردن برای تقویت همکاری دو جانبه