مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-05سياسي

پیام رییس سازمان جنگل ها در پی صدور سند جنگل های آق مشهد


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور طی پیامی صدور سند منطقه آق مشهد ساری به نام سازمان جنگل ها به نمایندگی دولت را به همه محافظان و فعالان منابع طبیعی تبریک گفت.

- رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور طی پیامی صدور سند منطقه آق مشهد ساری به نام سازمان جنگل ها به نمایندگی دولت را به همه محافظان و فعالان منابع طبیعی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، دکتر مسعود منصور پس از اینکه سند منطقه آق مشهد ساری به نام سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به نمایندگی دولت صادر شد طی پیامی ضمن خداقوت به پیگیری کنندگان موضوع، این موفقیت را همه محافظان و فعالان منابع طبیعی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان متولی حفظ، احیاء، توسعه و بهره برداری اصولی و پایدار از منابع طبیعی کشور افتخار دارد با تکیه بر نیروهای متعهد و دلسوز خود و به پشتوانه مشارکت و همراهی مردم طبیعت دوست، امانتدار عرصه های منابع طبیعی و انفال بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ ننماید.

خداوند متعال را سپاسگزارم که پیگیری های مجدانه همکاران سازمان متبوع و همراهی دستگاه محترم قضا منجر به اخذ سند اراضی منطقه آق مشهد ساری به نام سازمان جنگل ها، مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان جنگل ها در پی صدور سند جنگل های آق مشهد

پیام رییس سازمان جنگل ها در پی صدور سند جنگل های آق مشهد