مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-05اقتصادي

رییس کل دادگستری یزد: تثبیت 5500 فرصت شغلی با مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی در استان


با ثبت 179 درخواست در سایت حامی برای طرح مشکلات تولیدکنندگان، صاحبان حرف و صنایع، فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی استان رو به رشد و تعالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری عصر دیروز در هشتمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد که به صورت ویژه در شهرستان اردکان تشکیل شد، اظهار کرد: از تعداد درخواست های رسیده به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی، در مود 81 درخواست اقدام شده و 12 درخواست نیز آماده طرح در ستاد است.

وی با اشاره 73 مصوبه این ستاد طی پنج ماه گذشته از سال جاری، اظهار کرد: 86 درخواست هم در جریان رسیدگی قرار دارد و تمام تلاش مسئولان و متولیان بر حل و فصل مشکلات تولیدکنندگان و رفع موانع تولیدات است.

رییس کل دادگستری استان یزد گفت: شرکت هایی که مشکلات آن ها در ستاد رسیدگی شده، اشتغال مجموعاً پنج هزار و 539  نفر کارگر را تثبیت، حفظ یا منجر به جذب آنها شده است.

دهشیری تصریح کرد: تعداد درخواست ها در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته 60 درصد رشد داشته و در مصوبات ستاد نیز 18 درصد رشد رقم خورده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته این روند رو به رشد در سال 99 هم وجود داشته و تعداد درخواست های رسیده در دبیرخانه ستاد نسبت به سال های قبل یعنی سال 98 بیش از 58 درصد رشد را نشان می دهد که این میزان رشد در تعداد مصوبات نیز به رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد: تثبیت 5500 فرصت شغلی با مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی در استان

رییس کل دادگستری یزد: تثبیت 5500 فرصت شغلی با مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی در استان