مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-05اقتصادي

وزیر تعاون: فعالیت تعاونی ها در کشور تسهیل و ترویج می شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه این وزارتخانه برای توسعه، ترویج و تسهیل امور تعاونی ها در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، به نقل از تعاونی ها را پیشنهاد کرد و افزود: عرضه سهام تعاونی ها در بورس برای جذب سرمایه های مردمی از جمله راههایی است که می تواند به تامین سرمایه تعاونی ها کمک کند.

بهمن عبداللهی تاکید کرد: توسعه بخش تعاون می تواند افزایش اشتغال، کمک به مناطق محروم، توسعه عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت را به همراه داشته باشد و در این زمینه احیا و اجرای قوانین مربوط به بخش تعاون که سالها خاک خورده و بر زمین مانده امری ضروری است و برای تحقق این امر رسانه ها نقش موثری دارند.

سید معین هاشمی مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی نیز در گفتگو با برنامه رهیافت با تبریک هفته تعاون، گفت: اقتصاد تعاونی نقش و کارکرد مهمی در مسیر توسعه کشور دارد.

وی افزود: تعدد انواع شرکت های تعاونی در کشور موجب کاهش تمرکز شده است و باید با برنامه ریزی مناسب سهم بخش تعاون در کشور به نحو مطلوب افزایش یابد.

مدیر کل توسعه تعاون، اظهار داشت: میانگین مشارکت بخش تعاونی در دنیا حدود 8 درصد می باشد اما در کشور ما این میزان کمتر از استاندارد جهانی است و همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند و در سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر تعاون: فعالیت تعاونی ها در کشور تسهیل و ترویج می شود

وزیر تعاون: فعالیت تعاونی ها در کشور تسهیل و ترویج می شود