مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-05اقتصادي

پیست فندقلو تا دو ماه آینده افتتاح می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین با نصب تجهیزات تله سیژ تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین با نصب تجهیزات تله سیژ تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

سجاد انوشیروانی 14شهریورماه در جریان بازدید از پروژه های نیمه تمام ورزشی در اردبیل اظهار کرد: از مجموع 30 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان هفت پروژه با اولویت تأمین منابع ملی و استانی در مرحله تکمیل قرار گرفته که دو پروژه نیز تاکنون به بهره برداری رسیده است.

وی از افتتاح دو استادیوم ورزشی با چمن مصنوعی در گرمی و مشگین شهر خبر داد و تصریح کرد: هر دوی این مجموعه های ورزشی در مساحت هشت هزار و 500 متر مربع و به شکل چمن مصنوعی افتتاح شده تا ورزشکاران شهرستان های گرمی و مشگین شهر از این فضاها استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در فاز دوم این مجموعه های ورزشی به سیستم روشنایی مناسب و همچنین سکوهای تماشاگر استاندارد مجهز خواهند شد.

انوشیروانی به احداث خانه وزنه برداری اردبیل و پارس آباد اشاره کرد و گفت: خانه وزنه برداری اردبیل با 95 درصد پیشرفت تا دو ماه آینده افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست فندقلو تا دو ماه آینده افتتاح می شود

پیست فندقلو تا دو ماه آینده افتتاح می شود