مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-05دانش

IQ بین 70 تا 85 دانش آموز عادی با یادگیری ضعیف است


یک عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور لرستان گفت: دانش آموزی که IQ آن بین 70 تا 85 است در مرز بین بچه های عادی و عقب مانده قرار دارد.

- ایسنا/لرستان یک عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور لرستان گفت: دانش آموزی که IQ آن بین 70 تا 85 است در مرز بین بچه های عادی و عقب مانده قرار دارد.

داوود کردستانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: افرادی که IQ آن ها بین 70 تا 85 است را نزدیک به مرز می دانیم و افرادی که کمتر از این حد است در دسته عقب مانده ها قرار می گیرد.

وی با اشاره به این که نکته ای که وجود دارد این است که دانش آموزی که IQ آن بین 70 تا 85 است در مرز بین بچه های عادی و عقب مانده قرار دارد، عنوان کرد: اگر آن ها را به مدارس استثنایی ببریم معلمان می گویند چرا او را اینجا آوردی یادگیری او خیلی بالاست و زمانی که کودک را در مدارس عادی ثبت نام کنیم می گویند مانند بچه های دیگر یاد نمی گیرند و باید وقت بیشتری برای آن ها گذاشته شود.

کردستانی افزود: در شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و شیراز و .

این بچه ها مشکل کمتری دارند چون آن ها را در یک مدرسه جمع کرده و آموزش بیشتری می دهند و کاری می کنند دچار مشکل نشوند، اما در شهرهای کوچک چون امکانات زیادی ندارند و کودکان به آموزش های ویژه نیاز دارند، معمولاً با مشکل روبرو می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

IQ بین 70 تا 85 دانش آموز عادی با یادگیری ضعیف است

IQ بین 70 تا 85 دانش آموز عادی با یادگیری ضعیف است