مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-05سياسي

قرآن را در اقتصاد فرهنگ و موضوعات متنوع جامعه پیاده سازی کنیم


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نباید تنها به برگزاری محافل و مجالس قرآنی بسنده کرد؛ بلکه باید قرآن را در اقتصاد، فرهنگ خانواده و موضوعات متنوع جامعه پیاده سازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با برگزار کنندگان مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف با گرامیداشت یاد معلم قرآنی مرحوم حاج احمد خدایاوران اظهار کرد: شور و نشاط قرآنی استان ما در واقع محصول تلاش های امثال ایشان و خیلی از کسانی که ظاهراً کارشان فعالیت قرآنی نبود، است.

زحمات زیادی متحمل شدند تا اینکه فعالیت های قرآنی در استان ما سر و سامان گرفته است، ان شاءالله روحشان با قرآن کریم و انبیا (ع) محشور شود.

وی با مقایسه وضعیت کنونی استان با دهه های گذشته تاکید کرد: اگر استان را با گذشته مقایسه کنیم می بینیم که در حوزه حفظ، قرائت، تفسیر و حوزه های مختلف قرآنی قدم های جدی برداشته شده است که با این روند کنونی به آینده بسیار امیدوار هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: قرآن کریم در مواردی به طور ویژه به ما سفارش کرده است؛ مثلاً در مورد تقوا و جهاد دستور می دهد چنانچه شایسته است آن را به جای بیاورید و در مورد قرآن هم می فرماید یَتْلُونَهُ حَقَّ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن را در اقتصاد فرهنگ و موضوعات متنوع جامعه پیاده سازی کنیم

قرآن را در اقتصاد فرهنگ و موضوعات متنوع جامعه پیاده سازی کنیم