مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-05سياسي

صباغیان: هیات رییسه مجلس نتایج تحقیق و تفحص ها را اعلام کند


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواست که نتایج و آرای تحقیق و تفحص های انجام شده در این چند ساله را تشریح و اعلام کند.

- عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواست که نتایج و آرای تحقیق و تفحص های انجام شده در این چند ساله را تشریح و اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس با اشاره به موضوع تحقیق و تفحص از سازمان بنادر کشور عنوان کرد: اکثر نمایندگان با این موضع تحقیق و تفحص موافق هستند.

از هیات رییسه می خواهیم نتایج و رای های صادر شده تحقیق و تفحص های این چند ساله مجلس را تشریح کند؛ چرا که ما در این سال ها تحقیق و تحفص انجام می دهیم ولی از نتایج آن بی خبر می مانیم.

وی اضافه کرد: اعلام نتایج این تحقیق و تفحص ها می تواند انگیزه را برای انجام این مهم افزایش دهد.

صباغیان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اصل 90 در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان بنادر اظهار کرد: در گزارش آمده که هیات عامل اختیارات زیادی دارد و من معتقدم ما باید این اختیارات را سلب کنیم.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم در حوزه سیمان دچار مشکل هستند و بسیاری از پروژه ها تعطیل شده است ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباغیان: هیات رییسه مجلس نتایج تحقیق و تفحص ها را اعلام کند

صباغیان: هیات رییسه مجلس نتایج تحقیق و تفحص ها را اعلام کند