مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-05ورزشي

نیروی زمینی ارتش روی سکوی قهرمانی اربابان سلاح ایستاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اختتامیه مسابقات ارتش های جهان اربابان سلاح   با معرفی تیم های برتر در  دانشکده پدافند هوایی نیروی زمینی ایران بر سکوی نخست ایستاد و تیم های روسیه، ازبکستان و ویتنام سکوهای دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند و در بخش راکت انداز گراد تیم ازبکستان اول شد و تیم های ایران، ویتنام و روسیه دوم تا چهارم شدند.

وی اضافه کرد: در مسابقات بیاتلون سلاح های انفرادی که شامل تفنگ کلاشینکف ak47 و تیربار pk و کلت 9 میلیمتری بود تیم ایران با کمترین خطا و بیشترین امتیاز قهرمان شد.

سیدی اضافه کرد: در آخرین مرحله و امتیاز نهایی مسابقات در  مرحله تیمی و ترکیبی نگهداری و تیراندازی گروهی (بیاتلون امدادی) ایران، ازبکستان، روسیه و ویتنام رتبه اول تا چهارم را کسب کردند.

  سرداور مسابقه اربابان سلاح اظهار کرد: این مسابقات با حضور تیم های جمهوری اسلامی ایران، جمهوری سوسیالیستی ویتنام و جمهوری ازبکستان و فدراسیون روسیه و همچنین ناظران کشور ارمنستان برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد محسن آذرافروز، نیز در اختتامیه مسابقه اربابان سلاح  گفت: از سرپرستان و اعضای تیم های شرکت کننده که در شرایط پیچیده کرونایی جهت دوستی و مودت و انتقال تجربیات در این مسابقات حضور یافتند تا پیام صلح و دوستی خود را به جهان اعلام کنیم، تشکر می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی زمینی ارتش روی سکوی قهرمانی اربابان سلاح ایستاد

نیروی زمینی ارتش روی سکوی قهرمانی اربابان سلاح ایستاد