مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-05پزشكي

تغییر رنگ مناطق پایان کرونا نیست/شهادت یک مدافع سلامت در فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به روند موارد ابتلا به کرونا در فارس و مرگ روزانه تعداد زیادی از هم استانی ها بر اثر این بیماری، شهروندان نباید با تغییر وضعیت رنگ بندی کرونا در برخی شهرستان ها، - ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به روند موارد ابتلا به کرونا در فارس و مرگ روزانه تعداد زیادی از هم استانی ها بر اثر این بیماری، شهروندان نباید با تغییر وضعیت رنگ بندی کرونا در برخی شهرستان ها، نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی کوتاهی کنند.

مهرزاد لطفی یکشنبه 14 شهریور در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، از تقدیم یک شهید دیگر در این عرصه خبر داد و شهادت زهرا ترابی شهید مدافع سلامت مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری را تسلیت گفت.

رییس علوم پزشکی شیراز گفت: تغییر وضعیت در برخی شهرستان ها به معنای کاهش خطر ویروس نیست و همچنان لازم است با پرهیز از سهل انگاری، نسبت به رعایت بهداشت، احساس مسئولیت داشته باشیم.

او افزود: تلاش و ایثار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تمام بحران ها به ویژه کروناویروس بر هیچ فردی پوشیده نیست، به گونه ای که برای خدمت به همنوعان روازنه شاهد ابتلا و حتی فوت همکاران بر اثر بیماری کووید19 هستیم، در این میان لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رنگ مناطق پایان کرونا نیست/شهادت یک مدافع سلامت در فارس

تغییر رنگ مناطق پایان کرونا نیست/شهادت یک مدافع سلامت در فارس