مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-05سياسي

تجمعات دینی از ترس کرونا به شدت تضعیف شده اند


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ابعاد تمدنی، روان شناختی، جامع شناختی و معنوی اربعین باید تبیین و تبلیغ شود، گفت: برخی درک درستی از اربعین ندارند در حالیکه زمینه ساز یک تمدن جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدارند یا خیر را نمی دانم اما موضوع مشخص این است که مخالفان اربعین با شکوه، بی تفاوت نبوده و هر کاری را برای رسیدن به هدف انجام می دهند.

وی اضافه کرد: ما به جهان پیرامون خود با سوءظن نگاه می کنیم و برخی این موضوع را توهم توطئه می دانند اما این افراد بارها شرمنده شده اند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: برای رسیدن به یک تصمیم جامع در حوزه اربعین، ما نیاز به گفت وگوی علمی و کار رسانه ای داریم و نمی توان فقط با شعار و حرکت های احساسی جلو رفت.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نسبت به اربعین حساس هستند، گفت: افراد بسیاری ایادی و بلندگوهای دشمن در داخل هستند و برخی هم هستند که بر اساس نظر کارشناسی خود می گویند باید اربعین محدود شود.

رسیدن به یک نظر جامع نیازمند این است که حرکت های پژوهشی در حوزه اربعین انجام شود تا مشخص شود که اربعین موجب افزایش بیماری می شود یا خیر که در این راستا می توان مطالعات موجود از سال قبل و عاشورا را مورد بررسی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات دینی از ترس کرونا به شدت تضعیف شده اند

تجمعات دینی از ترس کرونا به شدت تضعیف شده اند