مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-05سياسي

اقتدار پلیس بر اعتماد مردم استوار است


یگان ویژه در مقابله با تحرکات و اقدامات شوم دشمنان، آینده نگری داشته و در این زمینه کارنامه درخشانی دارد چراکه در عرصه های مختلف با استفاده از الگوهای هوشمندانه و آموزش های نوین توانسته تمام اهداف معاندان و بدخواهان نظام .

- فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه در مقابله با تحرکات و اقدامات شوم دشمنان، آینده نگری داشته و در این زمینه کارنامه درخشانی دارد چراکه در عرصه های مختلف با استفاده از الگوهای هوشمندانه و آموزش های نوین توانسته تمام اهداف معاندان و بدخواهان نظام اسلامی را به موقع خنثی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان و کارکنان یگان ویژه استان البرز با اشاره به حساسیت پذیرش مسئولیت های دنیوی، اظهار کرد: کلیه تدابیر و تصمیم های یک مدیر یا فرمانده در نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب مسئولیت در درگاه خداوند متعال است و بدین لحاظ مدیران و فرماندهان باید سعی کنند با در نظر گرفتن رضای خداوند متعال در کلیه تصمیم گیری ها، دوران خدمت خود را به زمانی برای جمع آوری خیر و حسنات تبدیل کنند.

وی با اشاره به اهمیت یگان ویژه و ضرورت حفظ اقتدار و توانمندی های این یگان، افزود: امروزه شاهدیم دشمنان و معاندان تمام پتانسیل و امکانات خود را به کار گرفته و در صدد تضعیف نیروهای نظامی و منفی جلوه دادن عملکرد پلیس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار پلیس بر اعتماد مردم استوار است

اقتدار پلیس بر اعتماد مردم استوار است