مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-05سياسي

«چهرقان» به قطب قرآنی استان مرکزی تبدیل می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از انتخاب روستای قرآنی «چهرقان» از توابع شهرستان کمیجان به عنوان قطب قرآنی استان مرکزی خبر داد.

- اظهار کرد: حجت الاسلام نبی لو طلبه ای است که در کنار تحصیل علوم حوزوی موفق به حفظ قرآن می شود و به روستای چهرقان برمی گردد و با کمک خواهر خود که او نیز توفیق حفظ کل قرآن را پیدا کرده است در این روستا 40 حافظ قرآن تربیت می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: این برادر و خواهر در روستای شهیدپرور چهرقان موفق می شوند با تبدیل فضای روستا به محیطی قرآنی در مدت کوتاهی 8 حافظ کل، 7 حافظ 15 جز و 25 حافظ کمتر از 15 جز تربیت کنند.

عباسی افزود: بر همین اساس روستای چهرقان را در سال 1400 به عنوان قطب قرآنی استان معرفی می کنیم و بنا داریم با حمایت سایر نهادها، مرکز قرآنی جامعی در این روستا راه اندازی کنیم.

وی با تأکید بر گسترش فرهنگ قرآنی با الگو قرار دادن نمونه های موفقی از این دست، عنوان کرد: حمایت از دایر شدن دوره های تخصصی آموزش حفظ قرآن کریم و برگزاری محفل انس با قرآن و برنامه ریزی اردوهای آموزشی برای ارتقای حسن حفظ این عزیزان بخشی از برنامه های تبلیغات اسلامی برای حمایت از فعالان قرآنی این روستا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چهرقان» به قطب قرآنی استان مرکزی تبدیل می شود

«چهرقان» به قطب قرآنی استان مرکزی تبدیل می شود