مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-05سياسي

زاکانی: حکم شهرداری من قانونی است


شهردار شدنم به طور کامل قانونی و برداشت حقوقی است و مسئولان مربوطه پیروی درخواست وزارت کشور پاسخ دادند که قانونی است؛ اما باز به این بسنده نشد و از هیات وزیران سوال شد و آنها این موضوع را قانونی بدانند و مسئولیتش را با وزیر کشور دانست.

- زاکانی شهردار جدید تهران با بیان اینکه نباید با موضوعات مردم، سیاسی برخورد شود و بنا نیست سرنوشت جامعه با سیاسی کاری گره بخورد، گفت: روند انتصاب من به عنوان شهردار پایتخت به طور کامل قانونی و حقوقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا زاکانی روز یکشنبه در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران افزود: کسانی که کارزاری با همین موضوع امضا کرده بودند اطلاعاتشان ناقص بود.

وی یادآروشد: نباید با موضوعات مربوط به مردم سیاسی برخورد کرد، من هم می توانستم امروز مواردی را پشت تریبون مطرح کنم که خیلی ها خجالت بکشند؛ اما بنا نیست که با مسایل مربوط به شهر و شهروندان سیاسی کاری شود.

زاکانی اظهارداشت: شهردار شدنم به طور کامل قانونی و برداشت حقوقی است و مسئولان مربوطه پیروی درخواست وزارت کشور پاسخ دادند که قانونی است؛ اما باز به این بسنده نشد و از هیات وزیران سوال شد و آنها این موضوع را قانونی بدانند و مسئولیتش را با وزیر کشور دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: حکم شهرداری من قانونی است

زاکانی: حکم شهرداری من قانونی است