مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-05اقتصادي

رنگی پرینت بگیرید، سیاه و سفید پرداخت کنید


«پرینت سنتر»، فروشگاه پرینت ارزان قیمت در تبریز، با بهره مندی از تکنولوژی نو و افراد مجرب، برای اولین بار در تبریز با قیمت پرینت سیاه و سفید، - ایسنا/آذربایجان شرقی پرینت سنتر ، فروشگاه پرینت ارزان قیمت در تبریز، با بهره مندی از تکنولوژی نو و افراد مجرب، برای اولین بار در تبریز با قیمت پرینت سیاه و سفید، پرینت رنگی را به مردم عرضه می کند.

موسس مجموعه پرینت سنتر، در این خصوص در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: باتوجه به اینکه ما نمونه را به ژاپن فرستاده و با سفارشاتمان محصول موردنظر تولید می شود، از این رو با دلالان و واسطه ها کار نکرده و محصول نهایی را با قیمت پایین در اختیار عموم قرار می دهیم.

سعید حسنی افزود: کارمان را از سال 90 به عنوان پیمانکاری قبوض شرکت برق تبریز شروع کرده ایم و بعد از آن به دلیل موفقیت در انجام کار، شرکت پویش برق تهران نیز تقاضای همکاری کرده و از سال 91 تا 94، به عنوان پیمانکار چاپ قبوض شرکت پویش برق تهران خدمات ارائه می کردیم.

وی ادامه داد: در آن سال ها به دنبال تکنولوژی جدید برای کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات بودیم که خوشبختانه از سال 92 به ماشین آلات و تکنولوژی های جدید دست یافتیم و باتوجه به تجربه مهارت توانایی در بحث تعمیرات دستگاه ها، توانسته ایم این دستگاه ها را وارد ایران کرده و به صورت خدمات فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگی پرینت بگیرید، سیاه و سفید پرداخت کنید

رنگی پرینت بگیرید، سیاه و سفید پرداخت کنید