مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-05سياسي

مواسات و همدلی دینی مشکلات ایام کرونا را تسهیل می کند


وزیر ارشاد با اشاره به کارآمدی دینی در همه دوران ها برای رفع معضلات گفت: مواسات و همدلی دینی مشکلات ایام کرونا را تسهیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور شیوع پیدا کرد تصور می شد که دوگانگی هایی ایجاد شود که یکی از این دو گانگی ها مربوط به سلامت و مناسک دینی بود.

صالحی گفت: در این ایام مثل هر موضوع دیگری که عده ای تلاش می کنند در کنار مشکلات، فرصتی برای نشان دادن ناکارآمدی و عدم مدیریت موضوع توسط حاکمیت را ایجاد کنند، استفاده در این مسئله هم در همان روزهای اول نمایان شده بود و عنوان می شد که چرا حوزه های معارف دینی فعال نیستند و یا چرا مناسک مناسب به این موضوع دچار تحول نمی شود.

وزیر ارشاد افزود: اتفاقی که در این ایام افتاد و این را هم باید از کمالات انقلاب به حساب آورد این بود که رهبری فرزانه انقلاب این موضوع را به فرصتی برای کارآمدی دینی فراهم کرد و مواسات مومنانه توسط رهبر ایجاد و جامعه به سمت این عمل مومنانه سوق داده شد.

وی گفت: در ایام کرونا فضای همدلی و همراهی در همه بخش ها با پیشتازی جامعه دینی راه افتاد و در کارنامه حاکمیت دینی این مقطع نیز کنار مقاطع دیگر به ثبت خواهد رسید که این اتفاق بزرگ در این کشور و حاکمیت رخ داده و مدیریت شد و جامعه دینی پیشتاز خدمت رسانی شدند و هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواسات و همدلی دینی مشکلات ایام کرونا را تسهیل می کند

مواسات و همدلی دینی مشکلات ایام کرونا را تسهیل می کند