مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-05اقتصادي

صاحبان امضاهای طلایی، نمی خواهند مقررات زدایی شود


رییس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب وکار با بیان اینکه بخشی زیادی از موانع در مقابل مصوبات هیئت مقررات زدایی به قوانین، مصوبات هیئت وزیران، - رییس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب وکار با بیان اینکه بخشی زیادی از موانع در مقابل مصوبات هیئت مقررات زدایی به قوانین، مصوبات هیئت وزیران، بخشنامه ها و.

برمی گردد، گفت: از آنجا که مقررات زدایی موجب حذف برخی از پست و مقام های سازمان ها و نهادها و حذف امضاهای طلایی افراد می شود، با مقاومت جدی روبرو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی فیروزی در نشست تجربه هیئت مقررات زدایی از کسب وکارها در مانع زدایی از تولید که امروز به صورت مجازی برگزار شد، به بیان اقدامات هیئت مقررات زدایی و چالش های این هیئت برای مانع زدایی از تولید پرداخت.

وی با بیان اینکه 51 درصد از خدماتی که دولت ارائه می دهد مربوط به مجوز است، گفت: اگر بخواهیم 10 درصد از مجوزهای کشور را کم کنیم، به این معنی است که هم از میزان سلسه مراتب اداری و از هرم سازمانی دولت کم کنیم که در پی آن برخی از پست های دولتی چون مدیر کل یا معاون حذف می شود.

به دلیل حذف همین پست و مقام ها که در فرایند مجوزدهی ایجاد شده اند، مقاومت ها در برابر موانع زدایی صورت می گیرد زیرا، مانع زدایی و مقررات زدایی اختیارات را کم می کند، از برخی افراد امضاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان امضاهای طلایی، نمی خواهند مقررات زدایی شود

صاحبان امضاهای طلایی، نمی خواهند مقررات زدایی شود