مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-05اقتصادي

ادامه پرداخت تسهیلات به کسب وکارهای فرهنگی وهنری آسیب دیده از کرونا


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ادامه ثبت نام کسب وکارهای فرهنگی وهنری آسیب دیده از کرونا در «سامانه کارا» تا پایان شهریور 1400 خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ادامه ثبت نام کسب وکارهای فرهنگی وهنری آسیب دیده از کرونا در سامانه کارا تا پایان شهریور 1400 خبر داد.

محمد جوروند زمان پرداخت این تسهیلات توسط بانک های عامل استان را تا پایان آبان ماه اعلام کرد و افزود: افرادی که تاکنون در سامانه کارا ثبت نام کرده اند و یا تا پایان شهریور نسبت به ثبت درخواست اقدام می کنند لازم است پس از مراجعه به بانک مربوطه و انجام فرآیند لازم نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، وی با بیان این که تاکنون بیش از 2500 فقره پرونده در بخش فرهنگ وهنر برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک های استان ارجاع شده، اضافه کرد: مبلغ تسهیلات درخواستی برای این بخش بیش از 537 میلیارد ریال بوده که تاکنون 292 میلیارد ریال از تسهیلات درخواستی به این متقاضیان پرداخت شده است.

جوروند همچنین از پرداخت 14 میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات کم بهره بلندمدت به متقاضیانی که در سامانه تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ وهنر) ثبت نام کرده اند، اطلاع داد و از انجام پیگیری های لازم برای پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پرداخت تسهیلات به کسب وکارهای فرهنگی وهنری آسیب دیده از کرونا

ادامه پرداخت تسهیلات به کسب وکارهای فرهنگی وهنری آسیب دیده از کرونا