مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-05ورزشي

نام «سردار سلیمانی» آیتی برای افتخار آفرینی ورزشکاران ایران بود


رییس فدراسیون ورزشهای همگانی موفقیت ورزشکاران ایران در بازیهای پارالمپیک را به برکت نامگذاری کاروان سردار دلها و حاج قاسم سلیمانی دانست.

- ، در پیام افشین ملایی برای موفقیت کاروان ورزش ایران در شانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک آمده است: کاوران پارا المپیک جمهوری اسلامی ایران به ازای هر نماینده ای که روانه میدان المپیک کرد، شاهد درخشش و دلاوری های بی نظیری بود که ثابت کرد نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی، نه برای زینت نام کاروان بلکه آیتی برای اقتدار و ماه تابانی برای راه یافتن به سکوهای افتخار برگزیده و آمده است تا الهام بخش تمامی ورزشکاران ایران در تمامی حوزه های ورزش قهرمانی و همگانی باشد.

کسب مقام سیزدهم پارالمپیک، جا به جایی مکرر رکوردهای جهان و پارالمپیک توسط ورزشکاران کشورمان نشان از جست و جوی هدفی ورای ورزش و مفاهیم مرتبط به آن است.

مردان و زنان پاراالمپیکی کشورمان با عملکرد درخشانشان ثابت کردند که از نقص ظاهری جسم و زندان تن عبور کرده و این همت و روح بلندشان است که به پرواز درآمده و میدان داری می کند.

پاراالمپیکی های پر افتخار کشورمان ثابت کردند هیچ منعی برای فعالیت بدنی وجود ندارد، فقدان یک عضو یا حتی ضایعات نخاعی نباید مانعی برای فعالیت بدنی منظم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام «سردار سلیمانی» آیتی برای افتخار آفرینی ورزشکاران ایران بود

نام «سردار سلیمانی» آیتی برای افتخار آفرینی ورزشکاران ایران بود