مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-05ورزشي

استقبال مردم و مسئولان از مدال آور پارالمپیک در فرودگاه یاسوج


علی پیروج دارنده مدال نقره پارالمپیک ظهر امروز یکشنبه، 14 شهریور ماه 1400 با استقبال گرم مردم وارد فروگاه یاسوج شد و به زادگاهش برگشت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد "علی پیروج" دارنده مدال نقره پارالمپیک ظهر امروز یکشنبه، 14 شهریور ماه 1400 با استقبال گرم مردم وارد فروگاه یاسوج شد و به زادگاهش برگشت.

در این مراسم مسئولان استانی و محلی از جمله استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان دنا و به همراه اعضای خانواده ورزشکاران حضور داشتند که با اهدای دسته گل از افتخار آفرینان کشورمان تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی پیروج، مدال آور رقابت های پارالمپیک2020 توکیو رد فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: قهرمانان واقعی شهدا هستند و به همین خاطر مدال خود را تقدیم شهدای هشت سال دفاع مقدس بخصوص شهید کاظم عبدالمجیدی و مردم عزیز ایران اسلامی کرده ام.

قبل از شروع مسابقه خود از شهید عبدالمجیدی مدد گرفتم.

وی افزود: با لطف خداوند و دعای خیر مردم توانسته ام این مدال ارزشمند را کسب کنم امیدوارم بتوانم دئر مراحل بعدی با مدال خوش رنگ تر دل مردم را شاد و پرچم کشورم را به اهتزاز در آورم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم و مسئولان از مدال آور پارالمپیک در فرودگاه یاسوج

استقبال مردم و مسئولان از مدال آور پارالمپیک در فرودگاه یاسوج