مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-05سياسي

نامه نمایندگان به خاندوزی درباره ارائه گزارش وزارت اقتصاد پیرامون حساب منابع و مصارف


جمعی از نمایندگان مجلس در نامه ای به وزیر اقتصاد تاکید کردند که در ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه وزارت اقتصاد مبنی بر ثبت و نگهداری حساب منابع و مصارف کوتاهی شده است.

- مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در لایحه بودجه 1400 کل کشور منابعی را برای ایجاد و توسعه اشتغال، تولید و کارآفرینی پیش بینی کرده بودیم.

وی افزود: به دنبال این تصمیم مجلس نامه ای به خاندوزی وزیر اقتصاد زدیم و بر این اساس گزارش عملکرد 6 ماهه وزارت اقتصاد مبنی بر ثبت و نگهداری حساب منابع و مصارف و تحقق اهداف این تبصره را خواستار شدیم.

دهنوی در ادامه تاکید کرد: طی ماه های آینده باید کاستی های فوق سریعا جبران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متن نامه جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون صنایع به وزیر اقتصاد به شرح زیر است: بسمه تعالی جناب آقای سید احسان خاندوز وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی با سلام و احترام؛ همان گونه که مستحضرید بیکاری از بزرگ ترین مصیبت های امروز کشور است که راه حل غلبه بر این معضل در اشتغال و تولید نهفته است و این موضوع همواره مورد تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است؛ لذا مجلس شورای اسلامی در تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 به جهت اجرای رهنمودها و فرامین رهبری اقدام به پیش بینی منابعی برای ایجاد و توسعه اشتغال، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نمایندگان به خاندوزی درباره ارائه گزارش وزارت اقتصاد پیرامون حساب منابع و مصارف

نامه نمایندگان به خاندوزی درباره ارائه گزارش وزارت اقتصاد پیرامون حساب منابع و مصارف