مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-05سياسي

اهدای مدال نقره پارالمپیک علی پیروج به یک شهید/قول طلای 2024 را می دهم


نایب قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی پارالمپیک مدال نقره خود را به یک شهید اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ علی پیروج نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد پس از موفقیت در آوردگاه پارالمپیک در فرودگاه یاسوج اظهار کرد: با تمرینات سخت و شبانه روزی به این مقام دست یافتم.

وی در ادامه با بیان اینکه همه داشته ها و موفقیت های خود و کشورم را مدیون شهدای گران قدر هستیم و اگر شهدا نبودند جایگاه ها را تصاحب نمی کردیم گفت: به همین منظور مدال خود را به شهید کاظم عبدالمجیدی تقدیم می کنم.

نایب قهرمان و دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو با قدردانی از همه مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص رییس هیئت کم بینایان به برنامه آینده خود اشاره کرد و گفت: برای افتخارآفرینی مسیر سختی را در پیش رو دارم اما قول قهرمانی در المپیک 2024 را به مردم شریف ایران و استان می دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس علی پیروج قهرمان پرتاب نیزه استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به دریافت مدال نقره پارالمپیک توکیو شد.

علی پیروج ملی، پوش پرتاب با نیزه کشورمان توانست در رقابت های پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد 64 متر و 30 ثانتی متر مدال نقره را از آن خود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای مدال نقره پارالمپیک علی پیروج به یک شهید/قول طلای 2024 را می دهم

اهدای مدال نقره پارالمپیک علی پیروج به یک شهید/قول طلای 2024 را می دهم