مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-05سياسي

آملی لاریجانی از ریاست مجمع تشخیص کنار می رود؟/ واکنش مجید انصاری به این ادعا


مجید انصاری ​عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید که استعفای آملی لاریجانی از شورای نگهبان ارتباطی با ریاست وی بر مجمع تشخیص نداشته و بحثی در مورد استعفای او از این مجمع طرح نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اعتمادآنلاین نوشت: بالاخره اخبار غیررسمی در مورد استعفای آملی لاریجانی از شورای نگهبان بعد از ماجرای رد صلاحیت علی لاریجانی در جریان بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400، با خبر انتصاب سیداحمد حسینی خراسانی به عضویت شورای نگهبان تایید شد.

پیش از این نیز در سال 98، با طرح مسائلی در رابطه با بازداشت اکبر طبری معاون اجرایی قوه قضاییه در زمان ریاست آملی لاریجانی بر این قوه، بحث هایی راجع به استعفای او از مناصبِ در اختیار و عزیمت به نجف به میان آمده بود.

نامه مرحوم محمد یزدی در آن زمان و کنایه های او به آملی لاریجانی در مورد عزیمت به نجف نشان دهنده سطح این مباحث است.

حالا با کناره گیری آملی لاریجانی از عضویت در شورای نگهبان دوباره این بحث ها بر سر زبان افتاده است که آیا کناره گیری آملی لاریجانی از شورای نگهبان مقدمه ای بر منفک شدن او از جایگاه ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز می شود؟ آیا این قبول رسمی استعفا نویددهنده دوران جدیدی برای خانواده لاریجانی در سیاست ایران است؟ مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی لاریجانی از ریاست مجمع تشخیص کنار می رود؟/ واکنش مجید انصاری به این ادعا

آملی لاریجانی از ریاست مجمع تشخیص کنار می رود؟/ واکنش مجید انصاری به این ادعا