مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-05سياسي

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هفته دفاع مقدس


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس است که در روز 31 شهریور به شکل سراسری و با حضور مسئولین ارشد کشوری در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس است که در روز 31 شهریور به شکل سراسری و با حضور مسئولین ارشد کشوری در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت این استان با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: تبیین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی برای ایجاد بازدارندگی در مقابله با تهدیدات خارجی و تبیین نقش هدایت و فرماندهی الهی ولی فقیه و رهبری در استمرار حیات معنوی کشور و خلق حماسه ها و پیروزی ها از مهمترین راهبردهای برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: شعار حماسی مامقتدریم محوریت کلیه برنامه های سالجاری در حوزه دفاع مقدس است و باید از همه توان و ظرفیت ها برای تبیین این شعار راهبردی استفاده و به کارگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هفته دفاع مقدس

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هفته دفاع مقدس