مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-05سياسي

امیدواریم با اقدامات ارزشمند انجام شده شاهد کاهش درد مردم باشیم


عضو جامعه مدرسین با اشاره به اجرای طرح بزرگ شمیم حسینی در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع (ع) گفت:امیدواریم با اقدامات ارزشمندی که در قم انجام شده شاهد کاهش درد و رنج مردم باشیم.

- قم- عضو جامعه مدرسین با اشاره به اجرای طرح بزرگ شمیم حسینی در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع (ع) گفت:امیدواریم با اقدامات ارزشمندی که در قم انجام شده شاهد کاهش درد و رنج مردم باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو آسیب فراوان به برخی خانواده ها هستیم، هم انفاق و مواسات را دیده ایم و هم گاهی ایثار به عنوان حماسه ای جاودان خلق شده است افزود: به برکت سیره نورانی اهل بیت (ع)، پیروی از قرآن و آرمان های نورانی انقلاب و هدایت های رهبر معظم انقلاب، مواسات به عنوان فرهنگی عمومی نهادینه شده است.

آیت الله بوشهری تصریح کرد: اسلام دارای ابعاد گوناگونی است که گاهی به بخشی از ابعاد پرداخته ایم و بخشی دیگر را یا نشنیده ایم یا جدی نگرفته ایم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ابعاد عبادی، اخلاقی و انسانی اسلام گفت: از دیگر ابعاد اسلام می توان به سیاست، اقتصاد، فرد و اجتماع اشاره کرد، اگر کسی تنها به یک یا چند بعد بپردازد و زندگی خود را بر همین اساس سپری کند، دین خدا را نشناخته زیرا باید با تأسی به سیره نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، همه ابعاد اسلام را بشناسیم و رعایت کنیم وگرنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم با اقدامات ارزشمند انجام شده شاهد کاهش درد مردم باشیم

امیدواریم با اقدامات ارزشمند انجام شده شاهد کاهش درد مردم باشیم