مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-05فرهنگي

ناظران سمفا را چه کسی انتخاب کرده؟/ «کله پوک» به سینما می آید


دبیر شورای صنفی نمایش اعلام کرد، افراد انتخاب شده برای کمیته نظارت بر سمفا توسط رییس سازمان سینمایی انتخاب شده اند و شورای صنفی دخالتی در این کار نداشته است.

- ناظران سمفا را چه کسی انتخاب کرده؟/ کله پوک به سینما می آید دبیر شورای صنفی نمایش اعلام کرد، افراد انتخاب شده برای کمیته نظارت بر سمفا توسط رییس سازمان سینمایی انتخاب شده اند و شورای صنفی دخالتی در این کار نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا چند روز قبل محمدرضا فرجی - مدیر کل عرضه نمایش فیلم- از تشکیل وآغاز فعالیت کمیته راهبری سامانه مدیریت و فروش اکران از یک ماه پیش خبر داد.

فرجی گفته بود: با عنایت به درخواست مکرر شورای صنفی نمایش فیلم و همچنین انجمن سینماداران ایران مبنی بر واگذاری مسئولیت اجرایی فعالیت های سمفا به شورای صنفی نمایش و پیرو هماهنگی انجام شده از سوی معاونت ارزشیابی و نظارت و موافقت ریاست سازمان سینمایی، کمیته ای راهبری به منظور نظارت بر امر فعالیت وب سایت اطلاع رسانی سمفا تشکیل شد.

اعضای این کمیته را مدیر عامل موسسه سینما شهر و سه نفر از اعضای شورای صنفی نمایش (نماینده سینماداران، تهیه کنندگان و پخش کنندگان) و مدیر کل دفتر عرضه و نمایش فیلم تشکیل می دهند و این کمیته ضمن بررسی عملکرد فعالیت سمفا و اجرای مفاد تفاهم نامه اکران فیلم مسئولیت اجرایی آن رانیز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظران سمفا را چه کسی انتخاب کرده؟/ «کله پوک» به سینما می آید

ناظران سمفا را چه کسی انتخاب کرده؟/ «کله پوک» به سینما می آید