مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-05اجتماعي

مدارس مراغه معلم ندارند / انشعاب آب، برق و گاز 15 مدرسه مراغه قطع است


مدارس مقطع ابتدایی درمراغه برای سال تحصیلی پیشرو با کمبود معلم مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، حسین اکبریان امروز در جلسه شورای آموزش و پروش مراغه با بیان اینکه مدارس مقطع ابتدایی درمراغه برای سال تحصیلی پیشرو با کمبود معلم مواجه است، اظهار داشت: مدارس مقطع ابتدایی مراغه به 80 نفر معلم جدید نیاز دارند.

وی افزود: نیاز مدارس ابتدایی به معلم از طریق اداره کل در حال پیگیری است تا بتوان این کمبود را از طرق معلمان تازه استخدام شده جبران کرد.

بدهی 1.

3 میلیارد تومانی مدارس به شرکت های آب ، برق و گاز اکبریان اضافه کرد: علاوه بر کمبود معلم بدهی یک میلیارد و 300 میلیون تومانی مدارس به شرکت های آب، برق و گاز از دیگر مشکلات مدارس شهرستان مراغه است.

مدیر آموزش و پرورش مراغه، با بیان اینکه انشعاب آب، برق و گاز 15 مدرسه در زمان حاضر قطع است خواستار همیاری و مشارکت خیران و خانواده برای رفع این مشکل شد.

  وی با اشاره به آمادگی شهرستان برای بازگشایی مدرسه ها افزود: واکسیناسیون مرحله اول 4 هزار نفر معلم انجام شده و مرحله دوم نیز سه روز آغاز شده است.

اکبریان گفت: برای سال تحصیلی پیشرو مشکل اینترنت در 40 روستای شهرستان برطرف شده و در روستاهایی که دانش آموز کمتر از 30 نفر دارند و به اینترنت دسترسی نداشته باشند آموزش حضوری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس مراغه معلم ندارند / انشعاب آب، برق و گاز 15 مدرسه مراغه قطع است

مدارس مراغه معلم ندارند / انشعاب آب، برق و گاز 15 مدرسه مراغه قطع است