مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-05سياسي

زاکانی: تهران را به الگویی برای جهان اسلام تبدیل می کنیم


خودمان را متعهد به شهرداری می دانیم و امیدواریم هر سه ضلع تعهد، تمشیت و اهداف انقلاب را با مدد گرفتن از مردم پیش ببریم.

- خودمان را متعهد به شهرداری می دانیم و امیدواریم هر سه ضلع تعهد، تمشیت و اهداف انقلاب را با مدد گرفتن از مردم پیش ببریم.

امروز (یکشنبه) نخستین روز حضور شهردار جدید تهران در جلسه شورای اسلامی شهر بود؛ جلسه ای که در آن اعضای پارلمان شهری پایتخت بر ضرورت رعایت عدالت در این کلانشهر تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا اعضای شورای شهر تهران امروز (یکشنبه) در نهمین جلسه خود میزبان علیرضا زاکانی در قامت شهردار جدید تهران بودند.

تهران را به الگویی برای جهان اسلام تبدیل می کنیم علیرضا زاکانی شهردار تهران در این جلسه خطاب به اعضای شورای شهر تاکید کرد: خودمان را متعهد به شهرداری می دانیم و امیدواریم هر سه ضلع تعهد، تمشیت و اهداف انقلاب را با مدد گرفتن از مردم پیش ببریم.

وی با بیان اینکه 90 هزار نفر ارتباط کاری با شهرداری تهران دارند، افزود: 58 هزار نفر کارکنان مستقیم این نهاد است و باقی کسانی هستند که از طریق شرکت های مرتبط و خدمات رسان با ما همکاری دارند.

شهردار تهران اظهارداشت: ما مفتخریم که خادمی مردم را می کنیم لذا باید نیم نگاهی به شهروندان و توجهی به شهر و دقتی به خانه و خانواده شهرداری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: تهران را به الگویی برای جهان اسلام تبدیل می کنیم

زاکانی: تهران را به الگویی برای جهان اسلام تبدیل می کنیم