مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-05بين الملل

دیداری میان رییس اطلاعات ترکیه و رییس دستگاه امنیت ملی سوریه برگزار نخواهد شد


یک منبع سوری اخبار مربوط به دیدار میان مقامات ارشد اطلاعاتی و امنیتی ترکیه و سوریه را به طور کامل تکذیب کرد.

- ، یک منبع سوری به المیادین اعلام کرد: ما هر آنچه درباره دیدار احتمالی میان رییس دستگاه اطلاعات ترکیه و رییس دستگاه امنیت ملی سوریه گفته شده است را رد می کنیم.

این منبع سوری گفت: ما به طور کامل هر آنچه درباره دیدار قریب الوقوع میان هاکان فیدان رییس دستگاه اطلاعات ترکیه و علی مملوک رییس دستگاه امنیت ملی سوریه گفته شده است را تکذیب می کنیم.

گفتنی است که ساعاتی قبل، منابع ترکیه ای خبر دادند که قرار است هاکان فیدان ، رییس دستگاه اطلاعات ترکیه، به زودی در بغداد با علی مملوک ، رییس دستگاه امنیت ملی سوریه، دیدار کند.

اسماعیل حقی بکین، رییس سابق اطلاعات ستاد کل ارتش ترکیه، این خبر را که پیش تر توسط دستگاه های نزدیک به دستگاه اطلاعات عراق منتشر شده بود، تأیید و تأکید کرده بود که این دیدار آغاز روندی تازه خواهد بود.

وی گفته بود: اقدامات کشورهای دیگر مثل روسیه برای نزدیک کردن و وساطت میان ترکیه و سوریه راه به جایی نبرده و اقداماتی که هاکان فیدان در این راستا آغاز کرده آغاز دوره ای تازه خواهد بود.

اسماعیل حقی بکین محور اصلی مذاکرات سران امنیتی ترکیه و سوریه در بغداد را فعالیت های پ ک ک و مسئله مهاجران سوری و وضعیت ادلب دانسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیداری میان رییس اطلاعات ترکیه و رییس دستگاه امنیت ملی سوریه برگزار نخواهد شد

دیداری میان رییس اطلاعات ترکیه و رییس دستگاه امنیت ملی سوریه برگزار نخواهد شد