مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-05اقتصادي

جزییات برگزاری رینوتکس 2021 در تبریز


مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی «رینوتکس»2021 از 17 تا 21 آبان امسال در چهار محور ایده های فناورانه، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رینوتکس 2021 از 17 تا 21 آبان امسال در چهار محور ایده های فناورانه، توسعه و تجاری سازی، فروش محصولات و نیازمندی های فناورانه با همکاری همه ی دستگاه های اجرایی در تبریز برگزار می شود.

سعید غریب خواجه روز یکشنبه، 14 شهریور ماه در نشست خبری نهمین نمایشگاه ربع رشیدی در رابطه با نحوه ی ثبت نام در این جشنواره اظهار کرد: فناوران و شرکت های دانش بنیان می توانند از 15 شهریور الی 30 مهر ماه با مراجعه به سایت www.

rinotex.

ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری حضوری و مجازی نمایشگاه اتخاذ شده است و متقاضیان می توانند در زمان ثبت نام، نحوه حضور خود را مشخص کنند.

وی ادامه داد: ایران در تعداد مقاله های پژوهشی، جزو 10 کشور و به لحاظ کاربست و بحث فناوری، جزو 100 کشور دنیا است، پس یک مشکل بسیار بزرگی در این حوزه وجود دارد و چاره ی آن، برقراری پل ارتباطی و شبکه سازی بین فناوران، سازمان ها، بخش ها و گروه ها ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری رینوتکس 2021 در تبریز

جزییات برگزاری رینوتکس 2021 در تبریز