مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-05سياسي

اعضای شورای شهر شیراز خواهان تعامل بیشتر شهرداری و شوراشدند


اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از سرپرست شهرداری شیراز خواستار تعامل بیشتر در مدیریت شهری شدند.

- ، پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم در حالی برگزار شد که افسانه خواست خدایی عضو شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود گفت: از جمله مطالباتی که از سرپرست شهرداری شیراز و شهردار آینده وجود دارد آن است که تعاملات خود را در مدیریت شهری با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز افزایش دهد.

وی اضافه کرد: نباید تصمیم گیری ها در سطح شهر شیراز بدون برنامه ریزی باشد با توجه به اینکه هزینه فرصت برخی از تصمیم گیری ها بسیار زیاد است از این رو نباید تصمیم گیری هایی که در سطح شهر شیراز صورت می گیرد بدون برنامه ریزی باشد.

عدم بهره برداری از سد تنگ سرخ محمد فرخ زاده عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در نطق پیش از دستور خود گفت: هنوز سد تنگه سرخ یکی از مصوبات است که قرار بود در سطح شهر شیراز اجرایی شود به پایان نرسیده و برخی با تخریب هایی که در این سد ایجاد کرده اند موجب شده اند تا هزینه نگهداری و اجرای این پروژه برای شهرداری شیراز افزایش یابد.

وی اضافه کرد: استخراج بی رویه و تخریب زیست محیطی منطقه موجب شده تا سالانه 50 میلیارد ریال هزینه برای شهرداری در راستای حفظ و نگهداری سد تنگ سرخ صورت بگیرد این در حالی است که اجرایی شدن این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر شیراز خواهان تعامل بیشتر شهرداری و شوراشدند

اعضای شورای شهر شیراز خواهان تعامل بیشتر شهرداری و شوراشدند